با آمار و ارقامی فوق‌العاده از فصل هفتم سریال THE WALKING DEAD همراه باشید (خطر اسپویل)

الکسا

خطر اسپویل: در صورتی که فصل هفتم این سریال را ندیده اید و نمی خواهید هیچ بخشی از آن برای شما اسپویل شود، همین الان از این صفحه خارج شوید!

همان طور که می‌دانید قسمت اول فصل هفتم سریال پرطرفدار The Walking Dead دو روز پیش منتشر شد و با بازخورد‌های خوبی نیز مواجه شد. به تازگی از طرف شبکه AMC اعلام شده است که این قسمت نزدیک به 17 میلیون بیننده داشته است.

با اینکه میزان بیننده‌های این اپیزود بسیار خوب بوده و تقریبا شبکه‌های دیگر را در آن زمان محو کرده ولی باز هم رکورد بیش‌ترین بیننده برای قسمت اول فصل پنجم با 17.29 میلیون بیننده است. تعداد بینندگان بین 18 تا 49 سال این اپیزود 10.5 میلیون نفر بوده در حالی که همین آمار برای قسمت اول فصل 5 بیش از 11 میلیون بوده است.

آمار و امتیازات اپیزود آغازین فصل 7 با توجه به کلیف‌هنگر و معلق گذاشتن بییندگان درآخر فصل 6 چندان هم سورپرایز‌کننده نیست. چرا که در نهایت در آغاز فصل 7 به این سوال که چه شخصی توسط "نگان" (ویلین جدید و اصلی سریال) به قتل می‌رسد، پاسخ داده می‌شود.



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: